DOPRAVA A MONTÁŽ
KDY A JAK BUDE ZBOŽÍ DORUČENO

Jsme přímí dovozci kamen z výrobního skladu z Itálie, proto nejzazší termín dodání až k Vám je 10 dní od provedení objednávky. (Garantovaný termín nelze požadovat v měsíci srpnu a během vánočních svátku a Nového roku, kdy má výrobce celozávodní dovolenou).

  • Výrobky naskladňujeme v průběhu každého týdne. Následující den jsou výrobky expedovány k zákazníkům prostřednictvím spediční služby Geis, pokud nebyl domluven osobní odvoz nebo instalace u zákazníka.
  • Termín dodání zboží je možné domluvit na vámi požadovaný den. Po odeslání zboží vám zašleme email o odeslání zboží spolu s číslem zásilky a odkazem na společnost Geis, kde můžete zásilku sledovat, případně měnit termín a místo doručení.
  • Přepravní služba Geis  z 99% doručuje zboží během následujícího pracovního dne. V exponovaných dnech jako jsou Vánoce, může docházet ke zpoždění dodávky, které by ale nemělo přesáhnout více jak 3 dny.  O termínu doručení Vás bude společnost Geis informovat SMS zprávou a také Vás bude kontaktovat řidič rozvážející zboží, aby s Vámi dohodl předpokládaný čas doručení.
  • Zboží je transportováno nákladními automobily s hydraulickou plošinou. Řidič Vám zboží pomocí hydraulického čela a paletového vozíku složí zboží z auta, a pokud to cesta a podmínky umožňují, odveze zboží k první překážce, která brání v dalšímu pohybu paletového vozíku. Pokud je objekt umístěn v nepřístupném terénu, je na zvážení řidiče, kam zboží dopraví a kde ho vyloží.
  • Při převzetí zboží, je nutné objednané zboží zkontrolovat, zda není poškozený obal, případně obal odstranit, a zkontrolovat zboží, zda není vizuálně poškozené.  U některých výrobků je možné díky balení do dřevěných klecí sundat (rozříznout) smršťovací průhlednou folii a zboží tak zkontrolovat.
  • Jakmile podepíšete převzetí zboží, dopravce již neodpovídá za zjištěná vnější poškození zboží, která zákazník mohl odhalit běžnou kontrolou při převzetí zboží. Případná zjištěná poškození je nutné zapsat do přepravního listu, pokud je to možné nafotit a kamna nepřebírat. Neprodleně nás o těchto skutečnostech informovat, případně zaslat pořízené fotografie poškozeného zboží. Zboží je pojištěno a naše společnost bude poškození u přepravce reklamovat.
MONTÁŽ KRBOVÝCH KAMEN A KRBOVÝCH VLOŽEK

PROTOŽE PRODÁVÁME VÝROBKY NORDICA JIŽ 25 LET, MŮŽEME VÁM POSKYTNOUT VŠECHNY POTŘEBNÉ INFORMACE. NAŠE ZKUŠENOSTI JSOU ZÁRUKOU ODBORNÉHO PRODEJE.

  • NA VŠECHNY VÝROBKY DODÁVÁME NÁHRADNÍ DÍLY A PROVÁDÍME ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS. GARANTUJEME DOSTUPNOST NÁHRADNÍCH  DÍLŮ 10 LET PO UKONČENÍ VÝROBY DANÉHO TYPU.
  • V PŘÍPADĚ INSTALACE VÝROBKU NAŠÍ FIRMOU JE KONEČNÁ CENA DANĚNA 15% DPH. TÍM UŠETŘÍTE 6 % Z DPH. PODMÍNKOU JE DOPRAVA, INSTALACE A PŘIPOJENÍ NA KOMÍN.
  • PŘEDÁNÍM PROHLÁŠENÍ O VLASTNOSTECH KAMEN A KOUŘOVODŮ, DEKLARUJEME BEZPEČNÉ PŘIPOJENÍ, KTERÉ JE UZNÁVÁNO PŘI POVINNÝCH REVIZÍCH SPALINOVÝCH CEST.
  • JSME SCHOPNI PŘIPOJIT I TEPLOVODNÍ PRODUKTY NA SYSTÉM ÚSTŘEDNÍHO VYTÁPĚNÍ A VYREGULOVÁNÍ SOUSTAVY.

V PŘÍPADĚ ZÁJMU NÁS KONTAKTUJTE  NA  INFO@TOP-EL.CZ. PŘIPRAVÍME VÁM NABÍDKU. PRO URYCHLENÍ VYŘÍZENÍ POPTÁVKY, NÁM ZAŠLETE INFORMACE O VELIKOSTI VSTUPU DO KOMÍNA,  PRŮMĚRU KOMÍNA, TYPU PODLAHY A HOŘLAVÝCH MATERIÁLECH V MÍSTĚ INSTALACE. PŘI INSTALACI TEPLOVODNÍCH VÝROBKŮ FOTOGRAFIE PŘIPOJENÍ NA SYSTÉM ÚT A PŘIPOJOVACÍ ROZMĚRY ŠROUBENÍ.